Πολιτική επιστροφών

Ελλαττωματικά Προϊόντα
Αν το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι ελαττωματικό,  επικοινωνήσετε μαζί μας εγγράφως εδώ εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς και ενημερώστε μας για το πρόβλημα. Eμείς θα επικοινωνήσουμε μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα μαζί σας τηλεφωνικώς έτσι ώστε να επιληφθούμε του θέματος.
Εάν το πρόβλημα αφορά τα αναλώσιμα μέρη του προϊόντος τότε τα μέρη αυτά θα αντικαθίστανται και θα σας αποστέλλονται χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
Γενικά τα αιτήματα προς επιστροφή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων, εξετάζονται προς διαπίστωση και επιβεβαίωση του [email protected]ελαττώματος τους, και εντεύθεν ανάλογη διαχείριση και ικανοποίηση του αιτήματός.
Μετά την επιβεβαίωση του ελαττώματος από τον υπεύθυνο επιστροφών στον χώρο μας, το προϊόν θα αντικαθίσταται και τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής του στις αποθήκες μας αλλά και η επαναποστολή του θα βαρύνουν αποκλειστικά το bigcharlie.gr.
Σε περίπτωση που δεν κριθεί ελαττωματικό το προιον η επαναποστολή θα γίνεται με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση που αρνηθείτε την παράδοση, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει τα προϊόντα και το ποσό που πληρώσατε κατά την αγορά τους.
 
Υγιή Προϊόντα
 
Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε προϊόν που αγοράσατε επειδή δε σας ικανοποίησε ή δεν ήταν αυτό που επιθυμούσατε, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εγγράφως εδώ και εμείς θα επικοινωνήσουμε μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα μαζί σας τηλεφωνικώς.
 
Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής των προϊόντων στις αποθήκες μας, βαρύνουν τον πελάτη.
 
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση με άθικτη την συσκευασία τους. Το επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται σε χαρτοκιβώτιο ή συσκευασμένα έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά στην συσκευασία τους.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα που επιστραφούν δεν τηρούν τα παραπάνω δεν θα γίνονται δεκτά από την Εταιρεία μας και θα επιστρέφονται στον αποστολέα. Σε περίπτωση που αρνηθείτε την παράδοση, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει τα προϊόντα και το ποσό που πληρώσατε κατά την αγορά τους.
 
Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνονται με την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξει η εταιρεία. Σε περίπτωση που επιλεγεί διαφορετική μεταφορική, η ευθύνη για απώλεια ή καταστροφή των προϊόντων κατά την επιστροφή αφορά μόνο τον πελάτη.
 
Εμείς αφού το παραλάβουμε θα προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων της αξίας του προϊόντος πλην των μεταφορικών εξόδων επιστροφής και αυτό μπορεί να γίνει εντός 2-10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής πίσω στις αποθήκες μας.
Η επιστροφή χρημάτων θα εκτελεστεί χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά των προϊόντων.
 
Δεν γίνονται αλλαγές σε υγιή προϊόντα με ανοιγμένες συσκευασίες, βιβλία, τρόφιμα, μπαταρίες και ιπτάμενα παιχνίδια. Επίσης δεν επιστρέφονται καλλυντικά & είδη υγιεινής με εξαίρεση ασφαλισμένες/σφραγισμένες συσκευασίες.
 
Εποχιακά προϊόντα
Εποχιακά προϊόντα όπως Αποκριάτικα, Πασχαλινά, Καλοκαιρινά Σχολικά και Χριστουγεννιάτικα δεν θα γίνονται επιστροφή μετά το πέρας της κάθε συγκεκριμένης περιόδου.

Επιστροφή από τιμολόγιο
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου,  δε δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης. Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλομένων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών. Εξαίρεση αποτελούν τα ελαττωματικά προϊόντα .
Visa Mastercard Maestro American Express  Diners Speedex Visa Secure Mastercard Identity Check
Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!