Συχνές ερωτήσεις

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Για αποστολές εντός Ελλάδας παραλαμβάνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα τον τόπο διαμονής σας (2-5 ημέρες σε περίπτωση δυσπρόσιτων περιοχών).

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αν και εφόσον εγκριθεί, είτε αποστέλλοντας email στο [email protected] είτε τηλεφωνικά στο 2312 314255. Σε περίπτωση που δεν ακυρώσετε την παραγγελία σας την ημέρα καταχώρησης της, η διαδικασία αποστολής θα ξεκινήσει και μπορείτε πλέον να ενημερωθείτε από τους όρους επιστροφών και αλλαγών (να ενσωματωθεί link στα bold)

Υπάρχει περίπτωση να αργήσει ή να ακυρωθεί η παραγγελία μου;

Η καθυστέρηση της παραγγελίας μπορεί να οφείλεται σε έλλειψη προϊόντος ή τεχνικό θέμα της εταιρείας courier ή ακόμη και λανθασμένη καταχώρηση στοιχείων, σε οποιαδήποτε περίπτωση θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς από συνάδερφο. Η παραγγελία σας ενδέχεται να ακυρωθεί αν δεν πληροί τις προϋποθέσεις, δηλαδή αν περιέχει λανθασμένα στοιχεία και δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας για επιβεβαίωση.

Πως μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας οποιαδήποτε στιγμή με τον αριθμό αποστολής που θα λάβετε στο email σας ή και σε μορφή SMS είτε η παραγγελία σας καταχωρήθηκε online είτε τηλεφωνικά. Επίσης μπορείτε να μας καλέσετε για να ενημερωθείτε με τον κωδικό αποστολής εφόσον δεν τον έχετε λάβει με κάποιον από τους παραπάνω τρόπους.

Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α;

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος bigcharlie.gr περιλαμβάνουν ΦΠΑ, οπότε θεωρούνται τελικές.

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Για τις online αγορές σας μπορείτε να επιλέξτε έναν από τους διαθέσιμους τρόπους που αναφέρονται στους Τρόπους Πληρωμής των όρων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Οι τρόποι είναι Αντικαταβολή, Πληρωμή μέσω κάρτας Πιστωτικής/Χρεωστικής/Prepaid, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και PayPal.
Για τις τηλεφωνικές παραγγελίες σας, μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό και μέσω αντικαταβολής. Επιπλέον με την παραλαβή των προϊόντων σας μπορείτε να εξοφλήσετε και μέσω ασύρματου Pos που διαθέτουν οι συνεργαζόμενες με εμάς εταιρείες courier. Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε επίσης στην ενότητα Τρόποι Πληρωμής ή και τηλεφωνικά καλώντας στο 2312 314255.

Μπορώ να κάνω παραγγελία χωρίς εγγραφή;

Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας είτε κάνοντας εγγραφή ή και ως επισκέπτης χωρίς εγγραφή. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να υπάρχει σωστό τηλέφωνο επικοινωνίας και email ώστε να διευκολυνθεί η επιβεβαίωση και παράδοση της παραγγελίας σας.

Πώς μπορώ να μάθω περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν;

Αν επιθυμείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν που σας ενδιαφέρει  μπορείτε να αποστείλετε email στο [email protected] ή να μας καλέσετε καθημερινά από Δευτέρα έως και Σάββατο 09:00-16:00 στο 2312 314255.


Μπορώ να επιστρέψω ένα ή περισσότερα προϊόντα;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα, ΕΚΤΌΣ από κάλτσες, εσώρουχα και μαγιό, για λόγους υγιεινής.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε υγιή προϊόντα με ανοιγμένες ή κατεστραμμένες συσκευασίες, βιβλία, τρόφιμα, μπαταρίες και ιπτάμενα παιχνίδια. Επίσης σε καλλυντικά & είδη υγιεινής με εξαίρεση ασφαλισμένες και σφραγισμένες συσκευασίες.
Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε προϊόν που έχετε παραλάβει επειδή δε σας ικανοποίησε ή δεν ήταν αυτό που επιθυμούσατε, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εγγράφως εδώ και μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς.
Τα προϊόντα επιστρέφονται με όλα τα συνοδευτικά τους, όπως τυχόν έντυπα, συνοδευτικά δώρα κ.α.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά τις επιστροφές ενημερωθείτε από τους όρους Πολιτικής Επιστροφών.

Παρέχεται κάποια εγγύηση για τα προϊόντα;

Η εταιρεία δεσμεύεται να αντικαταστήσει τυχόν ελαττωματικό προϊόν από τις κατασκευάστριες εταιρείες, αν προκύψει, ή προϊόν που έχει υποστεί φθορά ή καταστροφή κατά την μεταφορά του από την εκάστοτε εταιρεία courier, κατά την αποστολή του. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή/αλλαγή ή αντικατάσταση σε προϊόν που έχει υποστεί φθορά από μεταποίηση, λανθασμένη χρήση, λανθασμένα καθαριστικά κ.α. Αν το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι ελαττωματικό,  επικοινωνήσετε μαζί μας εγγράφως εδώ, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και ενημερώστε μας σχετικά. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα τηλεφωνικώς, ούτως ώστε να επιληφθούμε του θέματος. Τα προϊόντα εφόσον παρέχεται ξεχωριστή (ολική ή μερική) εγγύηση προμηθευτή, θα εμπεριέχονται στη συσκευασία του προϊόντος.

Υπάρχει ασφάλεια των πληροφοριών κατά την εγγραφή ή κατά την καταχώρηση στοιχείων πιστωτικής/χρεωστικής/prepaid κάρτας;

Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία, διασφαλίζονται ως απόρρητες, με πρωτόκολλο SSL και κρυπτογράφηση 128-bit, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Να είστε βέβαιοι ότι οι πληροφορίες που δηλώνετε χρησιμοποιούνται για να διευκολύνουν την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση σας.
 
Μπορείτε να μου συναρμολογήσετε το προϊόν που αγόρασα;
 
Στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα δεν προσφέρουμε υπηρεσία συναρμολόγησης.  Διαβάζοντας τις οδηγίες χρήσης που εμπεριέχονται σε κάθε συσκευασία μπορείτε να συναρμολογήσετε εύκολα οποιοδήποτε προϊόν.
 
Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τα νέα σας προϊόντα;
 
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ανανεώνεται συνεχώς. Για καινούργιες αφίξεις προϊόντων, μπορείτε να επισκέπτεστε το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα και να εγγραφείτε στο Newsletter μας, συμπληρώνοντας το e-mail σας στη σχετική ένδειξη που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας μας.
 
Υπάρχει περίπτωση τα χρώματα να διαφέρουν;
 
Καταβάλουμε συνεχείς προσπάθειες τα χρώματα που απεικονίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα να έχουν 100% πιστότητα με την πραγματικότητα. Ωστόσο οι διάφορες οθόνες που υπάρχουν στην αγορά, ανάλογα την συσκευή, δεν απεικονίζουν με απόλυτη πιστότητα τα χρώματα. Είναι πιθανό να υπάρχει μικρή απόκλιση στα χρώματα των προϊόντων που θα παραλάβετε σε σχέση με αυτά που έχετε παραγγείλει.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το υποκατάστημα της courier πιο γρήγορα;
 
Ναι υπάρχει αυτή τη δυνατότητα, εφόσον το σημειώσετε στο πεδίο "Παρατηρήσεις" κατά την Ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Μόλις λάβετε το e-mail “Εξέλιξης Παραγγελίας” με τον αριθμό αποστολής, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία courier για να κανονίσετε την άμεση παραλαβή του δέματός σας από τα γραφεία τους.
 
Τι γίνεται αν δεν μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί μου ο courier;
 
Αν δεν βρίσκεστε εσείς ή κάποιο άλλο οικείο σας πρόσωπο στην διεύθυνση παράδοσης που μας έχετε υποδείξει, η εταιρεία Courier θα αφήσει ένα ειδοποιητήριο για να τους καλέσετε.
 
Μπορείτε να αποστείλετε παραγγελίες με άλλη Courier;
 
Το bigcharlie.gr συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Speedex Ταχυμεταφορική. Δυστυχώς, δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής άλλης εταιρίας ακόμα και στην περίπτωση που επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία σας με δική σας χρέωση.
 
Ξέχασα τον κωδικό του λογαριασμού μου, τι πρέπει να κάνω;
 
Δοκιμάστε να εισάγετε ξανά τον κωδικό σας δίνοντας μεγάλη προσοχή σε αγγλικούς χαρακτήρες και κεφαλαία/μικρά γράμματα. Αν συνεχίζετε να μην μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέξτε το "Ξέχασες τον κωδικό;", συμπληρώστε το e-mail σας και ο κωδικός θα σας αποσταλεί στην Ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει.
 
Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
 
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα εμφανιστεί στην οθόνη σας ο Αριθμός Παραγγελίας και θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό e-mail με την περίληψη της αγοράς σας. Αν δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail, πιθανότητα να μην έχετε καταχωρήσει ορθά την παραγγελία σας ή να έχετε καταχωρήσει λανθασμένα το e-mail σας. Θα σας παρακαλούσαμε να βεβαιωθείτε ότι έχετε ακολουθήσει όλα τα απαραίτητα βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2312 314255.
 
Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;
 
Για οποιαδήποτε τροποποίηση στην παραγγελία σας που αφορά αλλαγές στις ποσότητες των προϊόντων, στοιχεία χρέωσης και αποστολής (email/ τηλέφωνο/ διεύθυνση/ τ.κ.), στοιχεία τιμολογίου (ΑΦΜ/ ΔΟΥ), τόπο και τρόπο παράδοσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός της ημέρας τηλεφωνικά στο 2312 314255.
 
Κάνετε συσκευασία δώρου;
 
Μπορείτε να επιλέξετε την ένδειξη “Δώρο”,  και η παραγγελία σας θα παραδοθεί με περιτύλιγμα, ωστόσο να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν σκίσιμο του αμπαλάζ κατά την μεταφορά. Αν επιθυμείτε σακούλα δώρου μπορείτε να επιλέξετε από τις διαθέσιμες ή να σημειώσετε στις παρατηρήσεις ότι επιθυμείτε σακούλα της εταιρείας μας.
 
Σε περίπτωση που παραγγείλω εύθραυστα προϊόντα, πως συσκευάζονται;
 
Τα προϊόντα αυτά θα έχουν ατομική συσκευασία (κούτα) που τα προστατεύει από κραδασμούς κατά τη μεταφορά τους. Τα εύθραυστα αντικείμενα τυλίγονται με ειδικό υλικό bubble για να προστατεύονται, όσο το δυνατόν καλύτερα.
 
Βρίσκομαι σε περιοχή που δικαιούται τιμολόγιο με μειωμένο Φ.Π.Α. Πώς θα προσαρμόσετε το συνολικό ποσό;
 
Αν βρίσκεστε σε περιοχή που δικαιούται μειωμένο ΦΠΑ (μόνο για περίπτωση έκδοσης Τιμολογίου), μπορείτε να το σημειώσετε στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2312 314255.
 

Visa Mastercard Maestro American Express  Diners Speedex Visa Secure Mastercard Identity Check
Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!